Η New Mark Media κατέχει μια δυναμική θέση στο χώρο της διαφήμισης τα τελευταία χρόνια κι αυτό γιατί «αγαπάμε πραγματικά αυτό που κάνουμε», κάτι που αναγνωρίζουν και όλοι οι συνεργάτες μας. Η προσωπική επαφή του επικεφαλής της εταιρίας μας, γνωστού δημοσιογράφου-παρουσιαστή Δημήτρη Μάρκου, με όλους όσοι προτίθενται να συνεργαστούν μαζί μας, είναι η αρχή μιας σχέσης που εξελίσσεται σε ένα διαρκές ενδιαφέρον. Σε αυτή την κοινή πορεία θα έχετε πάντα από εμάς μια πληθώρα προτάσεων και επιλογών, ένα συνδυασμό ενεργειών, που, αργά ή γρήγορα, θα οδηγήσει στην επιτυχία!
Ο Δημήτρης Μάρκος ξεκίνησε την καριέρα του ως "δόκιμος" δημοσιογράφος στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο του Σκάι, το 1994. Μέσα σε ελάχιστους μήνες κατάφερε, με σκληρή δουλειά και διαρκή έμπνευση σε ότι έκανε, να έχει δικές του καθημερινές εκπομπές και στα δύο μέσα. Από τότε μέχρι σήμερα πέρασε από πολλά κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς, παρουσιάζοντας ενημερωτικά ή ψυχαγωγικά προγράμματα. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τους τηλεοπτικούς σταθμούς Mega, Alpha και Open, αλλά και τους ραδιοφωνικούς Ελληνικό 93,2, Λάμψη 92,3 και τον Real fm 97,8.
Ο Δημήτρης Μάρκος συνεργάζεται με το Real Group του Νίκου Χατζηνικολάου ανελλιπώς τα τελευταία χρόνια, έχοντας βρει εκεί -όπως λέει- το καλύτερο "κλίμα" που έχει συναντήσει στην επαγγελματική του καριέρα. Το 2017 ίδρυσε τη διαφημιστική του εταιρεία New Mark Media, με στόχο να "περάσει" τα μηνύματα των συνεργατών του στο ευρύ κοινό, όσο πιο "έξυπνα", απλά και κατανοητά, "τρέχοντας" παράλληλα με την άμεση και έμμεση διαφήμιση (below the line).
Ο Δημήτρης Μάρκος βλέπει κάθε διαφημιζόμενο, μικρό ή μεγάλο, με τον ίδιο σεβασμό, προσπαθώντας να πετύχει για τον καθένα χωριστά τη μέγιστη δυνατή προβολή στο καταναλωτικό κοινό. Η New Mark Media δεν υπόσχεται μόνο, έχει τους τρόπους, ξέρει τους "δρόμους" της διαφήμισης που οδηγούν στον στόχο: Την επιτυχία!
Μέχρι να φτάσεις στην επιτυχία πρέπει να διανύσεις "μακρύ" δρόμο, ένα δρόμο που μόνο με ροδοπέταλα δεν είναι στρωμένος. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και πολλή δουλειά που πρέπει να κάνεις για να φτάσεις στον στόχο. Το πιο βασικό να μην επαναπαύεσαι σε ένα "πλάνο", να το εμπλουτίζεις συνεχώς, να μην αφήνεις τον ακροατή ή τηλεθεατή, τον τελικό καταναλωτή να "βαρεθεί". Ο στόχος είναι να τον κερδίσεις με τη διαφήμιση και όχι να τον χάσεις!
___